Reklamační řád

Reklamační řád maloobchodního e-shopu

Prodávající: CrossTraining Ostrava s.r.o.,

Sídlo: 1.Máje 120, 703 00 Ostrava, IČ: 02714647 DIČ:CZ02714647

Provozovna (korespondenční adresa - adresa pro zaslání vrácení/reklamace zboží): Colliery SHOP, 1.Máje 120, 703 00 Ostrava

Provozovatel je registrován pod spisovou značkou odd. C, vložka 58447 ze dne 27.2.2014 u Krajského soudu v Ostravě

 

Tento reklamační řád se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a zákonem č 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva spotřebitele z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).

 

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

 

 

  1. Spotřebitel je povinen bez zbytečného odkladu po dodání zboží jej prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné zjištěné vady.
  2. Zjištěné vady oznámí spotřebitel prodávajícímu buď e-mailem info@collieryshop.cz nebo písemně na adresu provozovatele. Ve svém oznámení musí spotřebitel uvést, jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny. K vrácení / reklamaci zboží využijte následující formulář - ke stažení ZDE.
  3. Spotřebitel má také možnost zboží reklamovat osobně, v pracovní dny od 8:00 do 16:30 na recepci provozovatele na výše uvedené adrese.
  4. Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby spotřebitel prodávajícímu zaslal nebo předložil veškeré listiny, které mu byly předány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Dále je nutné, aby spotřebitel v případě že prodávajícímu vrací vadné zboží jej vrátil kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího. Informace o průběhu reklamace jsou zasílány formou e-mailových zpráv na adresu uvedenou spotřebitelem, případně na poštovní adresu uvedenou na faktuře reklamovaného zboží (Příjemce). V případě, že spotřebitel požaduje zasílání informací na jinou adresu, musí tuto skutečnost uvést v oznámení o reklamaci.
  5. Prodávající bez zbytečného odkladu po obdržení reklamace a reklamovaného zboží reklamaci vyřídí nebo podá kupujícímu zprávu o průběhu vyřizování jeho reklamace.
  6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání a neodborné montáže produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

 

Podmínky pro přijetí zboží na reklamaci:

 

  1. K reklamovanému zboží přiložte kompletně vyplněný formulář Reklamační list - CollieryShop s číslem faktury.
  2. Pokud přísluší ke zboží záruční list, bude dodán se zbožím, aby bylo možno provést zápis o výměně nebo opravě.
  3. Vada, pro kterou je zboží reklamováno bude podrobně popsána v „Reklamačním listu“ a na zboží označena, pokud to je možné.

 

Bez výše uvedených průvodních dokladů, nebude zboží přijato do reklamačního řízení.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení